دانلود بازی زیبا و سرگرم کننده Army Defense v1.0.0 – آندروید
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان

دانلود بازی زیبا و سرگرم کننده Army Defense v1.0.0 – آندروید

بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Army Defense v1.0.0 که این بازی مخصوص گوشی های آندروید می باشد . در این بازی شما با سخت سپر های دفاعی و برج های دفاعی از نفوذ دشمن به خاک خود جلوگیری می کنید . این بازی دارای ۳ سطح سختی بازی بوده و دارای نقشه ها و شیوه های دفاعی متنوع بوده که می توانید از بازی کردن آن لذت ببرید . این بازی مخصوص گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ۱٫۶ به بالا می باشد که در ادامه ی مطلب می توانید دریافت نمایید .

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

نرم افزار ساخت انواع رینگتون موبایل با Ringtone Maker Pro v1.2.0 – آندروید 

اینک نسخه ی جدید نرم افزار Ringtone Maker Pro یعنی Ringtone Maker Pro v1.2.0 عرضه شده است که با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود که آهنگ های مورد علاقه ی خودتان را به راحتی و سادگی به زنگ موبایل خود تبدیل نمایید . لازم به ذکر است که این نرم افزار از فرمت های MP3 و MP4 نیز پشتیبانی می کند . این نرم افزار مخصوص گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ۱٫۶ به بالا می باشد که در ادامه ی مطلب می توانید دریافت نمایید .

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

دانلود بازی فوق العاده زیبا Drag Racing v1.1.13 – آندروید

دانلود بازی فوق العاده مسابقات درگ که مخصوص گوشی های آندروید عرضه شده است . Drag Racing v1.1.13 نام بازی ای است که در آن شما بیش از ۵۰ ماشین را با قدرت ها و قابلیت های مختلف را تجربه خواهید کرد و به مسابقه با دیگر افراد می پردازید و امکانات ماشین خود را ارتقا می بخشید . این بازی پر طرفدار مخصوص گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ۱٫۶ به بالا می باشد که می توانید در ادامه ی مطلب این بازی را دریافت نمایید .

 

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

دانلود نرم افزار کاربردی Profile Scheduler+ v1.3.8 – آندروید

نرم افزار کاربردی مدیریت پروفایل ها با Profile Scheduler+ v1.3.8 که مخصوص گوشی های آندروید عرضه شده است . بالاخره این نرم افزار عرضه شد و با استفاده از این نرم افزار به راحتی و بسیار ساده می توانید پروفایل های خود را مدیریت نمایید . با استفاده از این نرم افزار و بدون نیاز به زمان می توانید بین پروفایل های شخصی خود انتقال یابید . هم اکنون این نرم افزار برای گوشی های آندروید ۲٫۲ به بالا عرضه شده است که می توانید در ادامه ی مطلب دریافت نمایید .

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

نرم افزار عکاسی حرفه ای با MAGIX Camera MX v1.1.4 – آندروید 

دانلود نرم افزار آندروید MAGIX Camera MX v1.1.4 : وقت آن رسیده است که از دوربین گوشی هوشمند خود امکاناتی بیش از یک دوربین عکاسی معمولی را انتظار داشته باشید ! با آمیختن تصاویر شما با المان های طنز آلود در سریتعترین زمان ممکن ، خروجی را در اختیارتان قرار می دهد که با استفاده از آن می توانید حتی به صورت مستقیم تصاویر ساخته شده را در سایت های اجتماعی منتشر کنید . این نرم افزار مخصوص گوشی های آندروید ۲٫۱ به بالا می باشد که در ادامه ی مطلب سایت فردا موبایل می توانید این نرم افزار را دریافت نمایید .

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

نرم افزار امنیتی Perfect App Protector Pro v5.0.3 – آندروید 

دانلود نرم افزار Perfect App Protector Pro v5.0.3 که یک نرم افزار امنیتی برای قرار دادن قفل بر روی قسمت های مختلف گوشی موبایل شما می باشد .شما می توانید در بخش های مختلفی از گوشی خود را مانند : اس ام اس , ایمیل , عکس , دوربین , اتصال USB , تقویم , مسنجر و … قفل نمایید . این نرم افزار جزو ۲۰ برنامه پرطرفدار Google Market می باشد و مخصوص گوشی های آندروید ۲٫۱ به بالا می باشد . این نرم افزار را می توانید در ادامه ی مطلب دریافت نمایید .

 

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

دانلود بازی فوق العاده موتور سواری Racing Moto v1.1.8 – آندروید 

اگر به موتور سورای و انجام حرکات نمایشی در میان خیابان های شلوغ علاقه مندید ، Racing Moto v1.1.8 می تواند برای شما بسیار هیجان انگیز باشد اما توجه داشته باشید که هیچ گاه در دنیای واقعی با سرعتی غیر معمولی که در این بازی خواهید داشت اقدام به موتور سواری نکنید .در Racing Moto می بایست با سرعتی بسیار بالا از میان خودرو های موجود در جاده با لایی کشیدن عبور کرده و مراقب باشید که با آنها برخورد نداشته باشید . هم اکنون بازی Racing Moto v1.1.8 که مخصوص گوشی های آندروید ۱٫۶ به بالا می باشد را می توانید در ادامه ی مطلب دریافت نمایید .

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

دانلود مرورگر سریع Opera Mini web browser v7.0 Final – آندروید 

همانطور که می دانید مرورگر Opera یکی از بهترین و سریع ترین مرورگر هایی است که برای موبایل تا کنون عرضه شده است . این مرورگر در انتقال داده ها توسط موبایل شما صرفه جویی به عمل می اورد و صفحات وب را سریع تر از همیشه بارگذاری می کند . اکنون Opera Mini web browser v7.0 Final که نسخه ی پایانی Opera 7 می باشد برای گوشی های آندرویدی عرضه شده است . این نرم افزار دارای قابلیت های ویژه ای می باشد که از جمله می توان به اضافه کردن سایت ها به علاقه مندی ها اشاره داشت ، همچنین این نرم افزار قابلیت نمایش بهتر و بهینه تر صفحات وب را داراست . این مرورگر آندروید مخصوص گوشی های آندروید ۱٫۵ به بالا می باشد که در ادامه ی مطلب می توانید دریافت نمایید .

 

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

-----------------------------------

دانلود نرم افزار فوق العاده کاربردی Gentle Alarm v3.6.5 – آندروید

دانلود بازی جدید پرندگان خشمگین Angry Birds Space HD v1.0.1 – آندروید

نرم افزار تنظیم نور صفحه نمایش با Lux Auto Brightness full v0.50 – آندروید

دانلود نرم افزار پیش بینی وضع هوا Weatherlove v0.8.7 – آندروید

دانلود بازی جذاب و زیبا Mosquito Madness v1.0 Android – آندروید

نرم افزار قفل گالری در آندروید با PhotoSafe-Gallery Picture Hide v1.26

دانلود نرم افزار کاربردی Google Earth 6.2 – آندروید

دانلود بازی موبایل Angry Birds Seasons: Cherry Blossom – سیمبیان ۳

نرم افزار تماس ویدیویی با ooVoo Video Calls v1.2.2 – آندروید

----------------------------

دانلود بازی سرگرم کننده و جالب Turtle Surf Full v1.2.11 – آندروید

 

دانلود بازی آندروید فوق العاده زیبا و سرگرم کننده Turtle Surf Full v1.2.11 که در این بازی شما باید یک لاک پشت مورد علاقه ی خود را پیدا کرده و به مسابقه با رقیبان بپردازید و از موانع و … پرش نمایید تا به مقصد مورد نظر مسابقه برسید . این بازی دارای ۴۰ مرحله ی متفاوت و جذاب می باشد . این بازی مخصوص گوشی های آندروید ۲٫۰٫۱ به بالا می باشد که می توانید در ادامه ی مطلب دریافت نمایید .

 

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

دانلود بازی فوق العاده زیبا Battleloot Adventure v1.02 – آندروید 

یکی از بهترین و ساده ترین بازی های موجود بوده که بسیار اعتیاد آور می باشد . این بازی برای گوشی های iOS نیز عرضه شده است . در این بازی شما با دشمنان می جنگید و در هر مرحله که به رقابت می پردازید به توانایی ها و ویژگی های خود می افزایید . این بازی مخصوص گوشی های آندروید ۲٫۲ به بالا می باشد که هم اکنون می توانید در ادامه ی مطلب سایت فردا موبایل دریافت نمایید .

 

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

 

نرم افزار مدیریت فایل ها با File Expert Pro V4.1.6 – آندروید

مدیریت فایل ها،انتقال فایل ها توسط وای فای و مدیریت برنامه ها همه در نرم افزار کاربردی File Expert Pro امکان پذیر است. File Expert Pro V4.1.6 بهترین نرم افزار مدیریت فایل ها در آندروید می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. از قابلیت های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره داشت :
- انجام تمام اعمال اصلی مثل: کپی، چسباندن، حرکت، ایجاد و تغییر نام فایلها و پوشه ها
- رابطه کاربری بسیار آسان
- مدیریت فایل های سیستمی(Root)
- انتقال فایل ها با بلوتوس و وای فای به صورت آسان
- و…

 

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 118
بازدید ماه : 644
بازدید کل : 57542
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم